Knihobot

Christie Golden

  • Jadrien Bell
21. listopad 1963

Christie Golden je americká autorka. Napsala mnoho románů a několik povídek ve fantasy, hororu a sci-fi.

Christie Golden
World of WarCraft. Zrod Hordy
Sága temných templářů. 1. díl, Prvorození
Putování Azerothem. Východní království
Sága temných templářů. 3. díl, Soumrak
Sága temných templářů. 2. díl, Stínoví lovci
Assassin's creed: oficiální knižní adaptace filmu
  • Oficiální knižní adaptace filmu. Díky revoluční technologii, která odemkne jeho genetické vzpomínky, prožije Callum Lynch dobrodružství svého předka, Aguilara, v 15. století ve Španělsku. Callum odhalí, že patří k tajemné tajné společnosti, k asasínům, a získá neuvěřitelné znalosti a dovednosti, aby se v současnosti mohl postavit mocné, tyranské organizaci templářů.

    Assassin's creed: oficiální knižní adaptace filmu
  • Poháněný živými vzpomínkami dávno mrtvé protosské opatrovatelky a pronásledovaný nenasytnými zergy Královny čepelí, vydává se archeolog Jake Ramsey na nebezpečnou výpravu na legendární domovský svět protossů Aiur. Hledá tam životně důležitou protosskou technologii, Aiur však nachází obsazený zergy. Přesto musí sestoupit do stínového labyrintu pod povrchem a nalézt tam posvátný krystal dřív, než mu vyprší čas - jemu i celému vesmíru. To, co Jake objeví pod povrchem Aiuru, však překoná i jeho nejdivočejší noční můry. V jeskyních se skrývá Ulrezaj - archon sestávající se ze sedmi nejsmrtonosnějších a nejmocnějších temných templářů v historii. zdroj: legie.info

    Sága temných templářů. 2. díl, Stínoví lovci
  • Krátce po zdánlivé porážce temného archona Ulrezaje na protosském domovském světě Aiuru se Jake a Rosemary při útěku opravenou warpovou branou rozdělují. Rosemary spolu s ostatními uprchlíky dorazí na Shakuras, zatímco Jake je odkloněn jinam. Ale Jakeovi už nezbývá mnoho času, jejich nepřátelé se přeskupují a Zamařina esence musí být z Jakeovy mysli odstraněna dřív, než bude příliš pozdě. Jake ví, že musí přežít dost dlouho, aby mohla Zamara předat svá životně důležitá tajemství. Ale která frakce – Valerián, zergové nebo zotavený a postupně sílící Ulrezaj – je najde jako první? Jeho jediná naděje spočívá v legendárním Zeratulovi, ale Jake brzy zjišťuje, že i temný templář může mít… krizi víry. zdroj: legie.info

    Sága temných templářů. 3. díl, Soumrak
  • Od blyštivých věží Silvermoonu přes sirnou horu Blackrock až k bílým kamenným zdím Stormwindu, Východní království jsou rozlehlá a plná divů. Každý kout majestátního kontinentu v sobě nese nespočet příběhů, pokladů a více než několik tajemství, která by si někteří přáli nechat spát. Sledujte, jak mistr špeh Mathias Shaw a kapitán Flynn Fairwind vyráží z pověření krále a jeho země na expedici po Východních královstvích, zaznamenávají tamní historii a katalogizují zbraně, brnění a nevýslovně mocné síly, kterými je tento širý kraj posetý. Putování Azerothem: Východní království pochází z pera autorky bestsellerů New York Times a spisovatelky Blizzard Entertainment, Christie Golden, a bude vaším prvním krokem na skutečně pozoruhodné cestě napříč oblíbenými zeměmi Azerothu.

    Putování Azerothem. Východní království
  • Jake Ramsey – talentovaný archeolog s nepříliš světlými vyhlídkami do budoucna – dostal nečekanou šanci. Najali ho, aby vedl průzkum nedávno objeveného chrámu Xel' Nagů. Jake ví, že mu tento úkol otevře úplně nové možnosti. Veškeré jeho sny a tužby se však ztratí v záplavě mimozemských vzpomínek, když v chrámu najde tělo protosské Ochránkyně. Jakmile se jeho duše spojí s duší umírajícího protosse, stane se Jake jediným, kdo zná celou historii protossů – každou událost, myšlenku i pocit. V jeho mysli zuří psionická bouře. Při snaze zachránit aspoň část vlastní osobnosti, si však uvědomí jednu věc. Narazil na tajemství, jehož podstata je tak hrozná, že otřese samotnými základy vesmíru. -- zdroj: legie.info --

    Sága temných templářů. 1. díl, Prvorození
  • Orkské klany kdysi dávno žily v idylickém světě nazývaném Draenor v relativním míru se svými záhadnými sousedy – draenei. Velitelé Plamenné legie však měli s oběma nic netušícími rasami jiné plány. Démonický pán Kil´jaeden rozehrál temnou partii s cílem nejen vyhladit všechny draenei, ale zároveň s úmyslem spojit všechny orkské klany v jedinou nezastavitelnou sílu poháněnou nenávistí a touhou po zkáze.

    World of WarCraft. Zrod Hordy
  • Star Wars. Učeň temnoty

    • 336 stránek
    • 12 hodin čtení
    4,2(202)Ohodnotit

    Brutalita ve válce o vládu nad galaxií mezi temnou stranou a Republikou se stupňuje. Když hrabě Dooku nechá zmasakrovat flotilu bezmocných uprchlíků, Rada Jediů přistoupí k drastickému opatření: zameří se přímo na Dookua. Avšak nepolapitelný Dooku je nebezpečnou kořistí i pro toho nejlepšího lovce.

    Star Wars. Učeň temnoty
  • V mlhami zahaleném stínu minulosti překypoval svět Azerothu úžasnými tvory všeho druhu. Mezi rozličnými lidskými kmeny žili v relativním míru a harmonii záhadní elfové i houževnatí trpaslíci – až do doby, než příchod armády démonů známé jako Plamenná legie tuto jednotu navždy rozbil. Nyní soupeří orkové, draci, goblini i trolové o nadvládu nad roztříštěnými královstvími. To je však jen část ohromných machinací, jež nakonec rozhodnou o osudu světa zvaného WarCraft. Otrok. Gladiátor. Šaman. Náčelník. Tím vším byl tajemný ork jménem Thrall. Odmalička vychováván krutými lidskými pány, kterým šlo jen o to, aby si z něj vytvořili dokonalou zbraň. Oheň v Thrallově srdci a jeho výchova ho předurčily k osudu, který on sám teprve pomalu začíná chápat – vymanit se z pout a znovuobjevit starobylé tradice své rasy. Nyní se lidé dozví o jeho životních osudech. Hrdinský příběh o cti, nenávisti a pomstě je konečně tady…

    WarCraft. Vládce klanů. 2. díl
  • Před bouří

    • 352 stránek
    • 13 hodin čtení
    4,2(39)Ohodnotit

    Azeroth umírá. Horda a Aliance sice porazily démonickou Plamennou legii, ale pod zemským povrchem bublá blížící se katastrofa. Srdce Azerothu dostalo smrtelnou ránu, když do něj padlý Titán Sargeras v posledním aktu krutosti vrazil svůj meč. Král Anduin Wrynn ani Sylvanas Windrunner, nejvyšší náčelnice Hordy, si nemohou dovolit plýtvat čas truchlením. Strašlivá rána odhalila záhadný materiál – azerit. Ve správných rukou může tato zlatavá esence konat neuvěřitelné zázraky; v těch špatných by ale mohla přivést naprostou zkázu!

    Před bouří
  • Jeho zlo se stalo legendou. Pán nemrtvé Pohromy a nepřítel všech svobodných národů Azerothu, vyzbrojen runovým mečem nazývaným Frostmourne – Mrazivý smutek. Král lichů je bytost s nepředstavitelnou mocí plná zášti a zloby, jaké není nikde rovno. Jeho duši, chladnou jako kus ledu, zcela pohltila touha zničit všechen život na… Ale nebylo tomu vždy tak. Dlouho předtím, než se jeho duše spojila s duší orkského šamana Ner´zhula, býval král lichů Arthasem Menethilem, princem a nástupcem trůnu Lordaeronu a oddaným paladinem řádu Stříbrné ruky. Když začala všechno, co kdy miloval, ohrožovat šířící se morová nákaza měnící lidi na nemrtvé, vydal se Arthas na výpravu s cílem získat meč tak mocný, že měl sám o sobě zachránit celou jeho rodnou zem. Předmět, který hledal, si však nakonec od svého nového pána vyžádal krutou daň a započal jeho hluboký pád končící až v naprostém zatracení. Zavedl Arthase věčně zmrzlými pustinami na severu až k Ledovému trůnu, kde ho čekala nejtemnější část jeho osudu.

    Arthas - zrod krále lichů. World of WarCraft