Prodáváte po telefonu?!
- 98 stránek
- 4 hodiny čtení
Obsah knihy se dá shrnout do slov "učebnice pro call centra". Obsahuje spoustu pouček, návodů a konkrétních příkladů, jak vést telefonní hovor s cílem něco prodat.







Obsah knihy se dá shrnout do slov "učebnice pro call centra". Obsahuje spoustu pouček, návodů a konkrétních příkladů, jak vést telefonní hovor s cílem něco prodat.
144 zlatých pravidel prodeje. Autor formou stručných a osvědčených pravidel provádí čtenáře všemi fázemi prodejního rozhovoru.
Jan L. Wage rozpracovává v jasných obrysech základní otázky postupů, jako např.: - styly jednání - profil nákupčího a jeho vývoj - zákaznickou věrnost a práh změny dodavatele - rozložení sil mezi dodavateli a odběrateli - strategické faktory úspěchu - technika argumentace jako základ jednání - jak se nenechat obelstít - jak rozvinout svou osobnost obchodního stratéga - jak jednat se skupinou a před ní Kromě toho jsou v knize uvedeny postupy sebehodnocení, návody k získání respektu, autority, důvěryhodnosti, sebevědomí, osobnosti.
Autor knihy se zabývá gestikulací a mimikou a jejich "dešifrováním", stylem vedení individuálních i skupinových prodejních prezentací, řečí těla, tělesnými signály vysílanými při obchodním jednání a dalšími tématy užitečnými pro všechny, kteří chtějí lépe poznat sebe i ostatní 4.vydání