Knihobot

Marcus B Weaver-Hightower

    Marcus Weaver-Hightower je profesorem základů vzdělávání na Virginia Tech, kde se jeho práce zaměřuje na gender a vzdělávání, sociologii vzdělávání a kvalitativní výzkum. Jeho výzkum zkoumá politiku vzdělávání chlapců, maskulinitu, politiku jídla a využití komiksů a grafických románů ve výzkumu i ve výuce. Weaver-Hightower se zajímá o to, jak jsou vzdělávací politiky utvářeny a jak ovlivňují různé skupiny studentů, s důrazem na hlubší kulturní a společenské souvislosti. Jeho přístup kombinuje teoretickou analýzu s praktickým zájmem o vzdělávací praxi.

    Unpacking School Lunch
    • Unpacking School Lunch

      Understanding the Hidden Politics of School Food

      3,3(4)Ohodnotit

      This book delves into the heated political battles over what kids eat at school, shedding light onto how policymakers craft food policy for schools. The book takes readers inside schools, through the history of school food programs in the United States and England, and into the policy terrain that makes school lunch difficult to change.

      Unpacking School Lunch