Knihobot

Annemarie Böll

    Die Springflut
    Ist Gott Amerikaner?
    Ashmadi
    Šedý král. Probuzení Tmy. Díl 3.
    Poklad na stromě. Probuzení Tmy. Díl 4.
    • 2006

      Šedý král. Probuzení Tmy. Díl 3.

      • 173 stránek
      • 7 hodin čtení
      4,1(455)Ohodnotit

      Čtvrtá kniha série Probuzení Tmy pokračuje v příběhu Willa Stantona a jeho boji proti Temnu. Navazuje na předchozí romány a odehrává se v období Dušiček, které je spojeno s pohanskou mytologií a křesťanskými tradicemi. Will, tentokrát bez podpory Dávných a svých přátel, se vydává na cestu s tajemným albínem Branem Davisem, jehož původ vyvolává otázky o jeho spojení se Světlem nebo Temnem. Will čelí dalším překážkám, neboť po nemoci trpí ztrátou paměti a zapomněl klíčový text z grálu, který je nezbytný pro jeho úkol. Ocitá se v Walesu, v místech obklopených mýty a legendami, kde čelí zlému Šedému králi, mocnému zlu. Pokud Will nepřekoná nástrahy a neobnoví svou paměť, nenajde Zlatou harfu a nevzbudí Spící, což je klíčové pro vítězství Světla nad probouzejícím se Temnem. Tato kniha je považována za vrchol celé série a získala prestižní Newbery Medal za nejlepší dětskou knihu roku.

      Šedý král. Probuzení Tmy. Díl 3.
    • 2006

      Will Stanton – nejmladší z Dávných – musí spojit síly se svým mistrem Merrimanem a Branem, velšským chlapcem, jehož osudem je Světlo. Společně s nimi putují také tři sourozenci Drewovi. Těchto šest bojuje se strachem a smrtí uprostřed temných a skličujících velšských hvozdů. Pátrají napříč časem a prostorem, jenž se dotýká prastarých mýtů britských ostrovů. A Temno se nadechuje ke svému poslednímu a největšímu úderu… Rozhodující bitva je na dohled! Má Světlo šanci na vítězství…? Přeložila Milena Poláčková.

      Poklad na stromě. Probuzení Tmy. Díl 4.
    • 1986

      Die Ratte Robert ist ein nachdenkliches Geschöpf, das sich von Anfang an von dem Rest der Rattenfamilie unterscheidet. Durch Zufall macht Robert die Bekanntschaft Ashmadis, einer Küchenmagd, in die er sich verliebt. Als die gute Fee Mara, Ashmadis Patin, ihr hilft, zum Ball in den königlichen Palast zu fahren, verwandelt sie einen Kürbis in eine Kutsche und Robert in den Kutscher. Zwar wird er um Mitternacht wieder zur Ratte, aber die Rückverwandlung ist unvollständig, denn er hat anstelle der Rattensprache die menschliche Sprache behalten. Die anderen Ratten, mit denen er sich nicht mehr verständigen kann, stoßen ihn aus … Eine phantastische Mixtur aus Märchen, Fabel, Allegorie, Zeitkritik und Melodrama.

      Ashmadi
    • 1970