Knihobot

Miroslav Princ

    Miroslav Princ
    Doporučujeme tianDe
    Prodávejte tam, kde kupují : jak vyhledávat nové obchodní příležitosti v nové době
    Jak uspět při obchodním telefonování
    • Jak uspět při obchodním telefonování

      Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů

      4,5(21)Ohodnotit

      Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání. * Získáte 91 konkrétních návodů a příkladů telefonátů. * Naleznete inspiraci k novým způsobům oslovení nových klientů. * Zbavíte se stresu z telefonování a uvolníte se. * Znovuobjevíte motivaci k telefonování. * Začnete rozvíjet konverzaci tam, kde ji dnes námitky ukončují. Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete k tomu, abyste zvýšili své výsledky z telefonování o desítky i stovky procent.

      Jak uspět při obchodním telefonování
    • Kniha se zaměřuje na fázi obchodu, kdy navazujete první kontakt a oslovujete nové příležitosti. Tento proces, známý v angličtině jako prospecting, je v češtině často zaměňován s prodejem, což může vést k problémům. Zatímco o prodeji, tedy prezentaci a uzavírání obchodů, už bylo napsáno mnoho, nyní se pozornost obrací na vyhledávání nových obchodních příležitostí. Kniha se zabývá tím, proč můžete prodávat předčasně a jak to ovlivňuje vaše úspěchy. Obsahuje rady, co dělat před zahájením prodeje, abyste zvýšili šance na uzavření obchodů. Dále se věnuje různým metodám oslovování lidí, ať už osobně, telefonicky, emailem nebo na sociálních sítích. Nezapomíná ani na správu nových příležitostí v databázi a řízení pipeline. První část knihy se zaměřuje na nové pravdy o prodeji, včetně mýtů, které mohou škodit, a nového myšlení potřebného pro současné podmínky. Druhá část se věnuje konkrétním strategiím prospectingu a různým způsobům oslovování. Třetí část se zaměřuje na plánování aktivit a řízení prodeje, včetně myšlení hledače příležitostí a rad pro zaměstnavatele a manažery.

      Prodávejte tam, kde kupují : jak vyhledávat nové obchodní příležitosti v nové době