Oldřich Lepil Knihy

![Fyzika pro střední školy. [1]](https://rezised-images.knhbt.cz/1920x1920/61470191.jpg)





Fyzika pro třetí ročník gymnázií
- 342 stránek
- 12 hodin čtení
Druhý díl dvoudílné učebnice je určen pro výuku fyziky ve vzdělávacích programech všech typů středních škol. Výběr učiva i jeho uspořádání v učebnici plně vyhovuje požadavkům RVP jak pro gymnázia, tak i pro většinu středních odborných škol. Standardní knižní podoba je doplněna v každém dílu učebnice o elektronický doplněk (ED) obsahující další učební materiály. Je to především rozšiřující učivo obsahující poznatky, které převážně nejsou do RVP zahrnuty, avšak významně přispívají k vytváření fyzikálního obrazu světa. Tím je umožněno optimální využití učebnice i při výuce podle individuálně koncipovaných ŠVP. Elektronické doplňky obsahují i další obrazové a textové materiály: animace k učivu, videozáznamy experimentů, historické poznámky, slovníček fyzikálních pojmů (včetně anglických ekvivalentů) a laboratorní cvičení. Druhý díl učebnice obsahuje další témata středoškolské fyziky – elektřinu a magnetismus, optiku, speciální teorii relativity, fyziku mikrosvěta a astrofyziku. Data elektronického doplňku je možné stáhnout na webu https://prometheus-data.cz.
Fyzika pro střední školy. [1]
- 271 stránek
- 10 hodin čtení
Středoškolská učebnice fyzika: Kinematika, Dynamika, Mechanická práce a energie, Gravitační pole, Mechanika tuhého tělesa, Mechanika tekutin, Molekulová fyzika a termodynamika, Plyny, Pevné látky a kapaliny
Fyzika pro střední školy 1.
- 270 stránek
- 10 hodin čtení
Zopakujte si fyziku
- 67 stránek
- 3 hodiny čtení
Publikace je určena pro studenty středních škol a další zájemce, kteří si chtějí zopakovat nejdůležitější poznatky středoškolské fyziky na úrovni odpovídající současnému standartu, jak je požadován Rámcovým vzdělávacím programem gymnaziálního vzdělávání. Příručka navazuje obsahem a hloubkou zpracování učiva na učebnice Fyzika pro střední školy I a II (Prometheus, Praha 2000). Předpokladem použití příručky je, že uživatel již fyziku na úrovni uvedených učebnic prostudoval a chce si jen nejdůležitější poznatky připomenout a osvěžit v paměti.