Knihobot

Michael Armstrong

    13. září 1928

    Michael Armstrong se z marketingového profesionála přesunul do světa neziskových organizací, kde působil jako výkonný ředitel několika významných organizací. Po narození dcery se stal otcem na plný úvazek a objevil svou vášeň pro psaní dětských knih. Jeho tvorba se vyznačuje hravostí a schopností oslovit mladé čtenáře. Armstrong je aktivním členem Společnosti spisovatelů a ilustrátorů dětských knih a jeho díla jsou oblíbená pro svou originalitu a citlivé zpracování témat.

    Michael Armstrong
    Řízení pracovního výkonu v podnikové praxi: Cesta k efektivitě a výkonnosti
    Odměňování pracovníků
    Jak být ještě lepším manažerem
    Jak se stát ještě lepším manažerem : kompletní soupis osvědčených technik a nezbytných dovedností
    Personální management
    Jak se stát ještě lepším manažerem
    • Jak se stát ještě lepším manažerem

      • 308 stránek
      • 11 hodin čtení

      Požadavky kladené na manažery v dnešním bouřlivém; nejistém a náročném světě bez ustání rostou. Dokonce i ten nejzkušenější manažer musí držet krok s vývojovými trendy a pravidelně si oprašovat základní dovednosti. Nové akualizované a revidované vydání tohoto nejprodávanějšího praktického průvodce manažera pokrývá jasným a zasvěceným způsobem 5 klíčových stránek managementu. Zabývá se mimo jiné i nedávno rozvinutými přístupy k vedení a přináší nové náhledy na přemýšlení o dobře známých aspektech manažerské práce. Žádná kniha nedokáže říct manažerům; co dělat v určité situaci; avšak tento praktický a zřetelný průvodce úspěšného vedení; psaný na základě více než 3 let zkušeností; vám poskytne pravidla; jejichž využitím získáte nezbytné manažerské znalosti a dovednosti. Témata jednotlivých kapitol pojednávají například o způsobech; jak: odhadnout různé typy lidí; posoudit své vlastní výkony; mít autoritu; umět se rozhodovat; rozvíjet svou emocionální inteligenci; jednat s nepříjemnými lidmi; si počínat při pohovoru; dosáhnout pracovního závazku; zvládat stres; pracovat v týmu a určovat priority. Kniha tedy zahrnuje široké spektrum dovedností a přístupů používaných úspěšnými manažery – vše; čemu potřebují rozumět a být schopni dělat; aby byli v své pozici kvalifikovanými lidmi. Je neocenitelnou příručkou pro současné ctižádostivé manažery a bude užitečná jak pro vzdělávání řídících pracovníků podnikatelské sféry; ale rovněž i pracovníkům na různých úrovních státní správy.

      Jak se stát ještě lepším manažerem
    • Jak být ještě lepším manažerem

      • 314 stránek
      • 11 hodin čtení
      4,3(7)Ohodnotit

      Vyhledávaný a osvědčený průvodce každodenní praxí manažerů různé oborové působnosti i různé úrovně řízení, praktická a netradiční ''učebnice'' všeobecného managementu v 525 tematicky – podle jednotlivých oblastí manažerské práce – utříděných zásadách přináší shrnutí zkušeností špičkových manažerů, s nimiž se autoři postupně seznámili při realizaci jednoho z nejúspěšnějších britských manažerských programů.... celý text

      Jak být ještě lepším manažerem
    • Odměňování pracovníků

      • 442 stránek
      • 16 hodin čtení

      Publikace uznávaného autora v oblasti řízení lidských zdrojů se jako jediná na našem trhu komplexně zabývá odměňováním pracovníků v praxi. Je praktickou příručkou jak pro personalisty a další profesionály v oblasti odměňování a řízení lidských zdrojů, tak nezbytným materiálem pro studenty VŠ. Věnuje se koncepci a praktické aplikaci řízení odměňování, představuje klíčové teorie a příklady nejlepší praxe odměňování pracovníků. Kniha je velmi čtivá, obsahuje mnoho kontrolních seznamů a schémat. Čtenář se podrobně a komplexně seznámí se základy a koncepcí řízení odměňování, s metodami hodnocení práce, strukturami stupňů a mzdovými/platovými strukturami, dozví se, jak hodnotit a odměňovat podle výkonu, schopností a další zásluh a jak řídit odměňování zvláštních skupin pracovníků. Na závěr se kniha věnuje zaměstnaneckým výhodám, penzím a příplatkům a také řízení systémů odměňování. Knihu přeložil uznávaný odborník v oblasti řízení lidských zdrojů prof. Ing. Josef Koubek, CSc.

      Odměňování pracovníků
    • V knize Řízení pracovního výkonu v podnikové praxi se světově uznávaný odborník v oblasti řízení lidských zdrojů Michael Armstrong věnuje jedné z nejnovějších koncepcí řízení pracovníků, a sice koncepci řízení pracovního výkonu. Tento stále populárnější přístup nahrazuje tradiční způsoby řízení lidí při práci, zejména příkazové řízení a hodnocení pracovního výkonu, a zaměřuje se na budoucí pracovní výkon a s ním spojený rozvoj schopností pracovníka. Důraz se klade na dialog mezi manažerem a pracovníkem a na snahu o optimální využívání schopností a potenciálu pracovníka. Výsledkem by mělo být společné stanovování cílů s přihlédnutím ke schopnostem a preferencím pracovníka, průběžné poskytování zpětné vazby a společné posuzování pracovního výkonu. Vedle nezbytných definic a teoretických východisek uvádí Armstrong množství faktických informací a příkladů praktického uplatnění této koncepce. Vyjmenovává existující modely tohoto řízení, reakce manažerů, vedoucích týmů i řadových pracovníků a podrobně se zabývá uplatněním této koncepce v praxi i vyhodnocováním systému řízení pracovního výkonu a jeho efektivnosti. Knihu přeložil prof. Ing. Josef Koubek, CSc., uznávaný odborník v oblasti řízení lidských zdrojů.

      Řízení pracovního výkonu v podnikové praxi: Cesta k efektivitě a výkonnosti
    • Naučte se správně vést lidi

      • 202 stránek
      • 8 hodin čtení

      Získejte zásadní manažerské a řídicí dovednosti, které skutečně vedou k výsledkům. Tato kniha vám ukáže, jak se stát efektivním manažerem. Poradí, jak prostřednictvím motivace, odměňování a správného vedení dostat z pracovníků to nejlepší. Příručka obsahuje také praktická cvičení, šablony a tipy. Najdete v ní též rady pro zlepšování angažovanosti zaměstnanců a zvládání konfliktů. Získejte zásadní manažerské a řídicí dovednosti, které skutečně vedou k výsledkům! Obsah: Jak se chovat k lidem jako dobrý lídr. Budování týmu, organizace a motivace. Delegování pravomocí, zadávání práce a řízení výkonnosti. Odměňování, řízení změn a řešení problémů. 17 cvičení k otestování znalostí.

      Naučte se správně vést lidi
    • Management a leadership

      • 268 stránek
      • 10 hodin čtení
      4,0(2)Ohodnotit

      Moderní publikace o klíčových oblastech zájmu každého manažera - managementu a leadeshipu - je určena nejen všem manažerům a podnikatelům, ale také personalistům, lektorům a studentům vysokých škol a MBA studií. Seznámíte se s prioritními dovednostmi v managementu a přístupy efektivního leadershipu, získáte nezbytné informace o moderních teoriích a zkušenostech z praxe. Kniha se věnuje aktuální problematice manažerských rolí, strategického managementu, leadershipu, managementu změny, zákaznické orientaci manažerů a celé firmy, neustálého zlepšování procesů a výsledků či managementu kvality. Velmi čtivý a informacemi nabitý text z pera uznávané evropské kapacity na HRM je doplněn případovými studiemi a příklady z praxe (tzv. best practices) z firem, jako je např. Dell, Audi, Boeing Company nebo Singapore Airlines, a mnoha schématy a kontrolními seznamy.

      Management a leadership
    • Řízení lidských zdrojů

      • 856 stránek
      • 30 hodin čtení
      4,0(134)Ohodnotit

      8. vydání úspěšné knihy obsahuje významné množství nových poznatků a výsledků výzkumu v oblasti řízení lidských zdrojů.

      Řízení lidských zdrojů