Peter Fader Knihy
Peter S. Fader je profesor marketingového řízení, který se zaměřuje na analýzu zákaznického chování a předpovídání nákupních aktivit. Jeho práce propojují teoretické poznatky s praktickými aplikacemi v různých odvětvích, od telekomunikací po farmaceutický průmysl. Fader zkoumá konzistentní vzorce v chování zákazníků, které často odhalují překvapivé souvislosti napříč zdánlivě odlišnými trhy. Jeho výzkum a podnikatelské aktivity se soustředí na klíčové manažerské strategie, jako je řízení vztahů se zákazníky a odhad celoživotní hodnoty zákazníka.



The Customer Centricity Playbook: Implement a Winning Strategy Driven by Customer Lifetime Value
- 136 stránek
- 5 hodin čtení
A 2019 Axiom Business Award winner. In The Customer Centricity Playbook, Wharton School professor Peter Fader and Wharton Interactive's executive director Sarah Toms help you see your customers as individuals rather than a monolith, so you can stop wasting resources by chasing down product sales to each and every consumer.
Customer Centricity
- 128 stránek
- 5 hodin čtení
Annotation Not all customers are created equal.Despite what the tired old adage says, the customer is not always right. Not all customers deserve your best efforts: in the world of customer centricity, there are good customersand then there is pretty much everybody else.Upending some of our most fundamental beliefs, renowned behavioral data expert Peter Fader, Co-Director of The Wharton Customer Analytics Initiative, helps businesses radically rethink how they relate to customers. He provides insights to help you revamp your performance metrics, product development, customer relationship management and organization in order to make sure you focus directly on the needs of your most valuable customers and increase profits for the long term