Výchova a budoucnost: Hry a techniky o životním prostředí a společnosti
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Autoři, kteří sami již řadu let úspěšně vymýšlejí a prakticky využívají aktivizující přístupy ve výuce mladých lidí ve školním i mimoškolním prostředí, předkládají čtenářům své dosavadní zkušenosti, postřehy a rady. Jejich metody se ubírají do nepříliš probádaných končin, kde učitel ztrácí „patent“ na pravdu a stává se režisérem, který umožňuje mnohostrannou interakci mezi samotnými studenty formou řízených diskusí a simulačních her. Těžiště, jež stmeluje jednotlivé aktivity dohromady, je ekologická problematika. Velmi přínosné jsou metodiky aktivní diskuse, které určitě uvítají učitelé občanské, rodinné a ekologické výchovy, ale i dalších předmětů, kde se objevují kontroverzní témata, včetně dějepisu, literatury či geografie. Výhodou publikace pro přepracované učitele je i její „kuchařkový“ přístup. Publikace bude cennou pomůckou jak pro pedagogy volného času, vedoucí dětských kroužků i letních táborů a různých soustředění, tak pro učitele na druhém a třetím stupni a vysokoškolské pedagogy. Zejména pak pro ty, kteří se zajímají o vztah člověk – společnost – příroda a kteří mají přitom hravou a odvážnou duši.
Nákup knihy
Výchova a budoucnost: Hry a techniky o životním prostředí a společnosti, Jan Činčera, Milan Caha
- Jazyk
- Rok vydání
- 2005
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 119 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Výchova a budoucnost: Hry a techniky o životním prostředí a společnosti
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jan Činčera, Milan Caha
- Vydavatel
- Paido
- Rok vydání
- 2005
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8073150999
- ISBN13
- 9788073150990
- Kategorie
- Učebnice
- Hodnocení
- 4 z 5
- Anotace
- Autoři, kteří sami již řadu let úspěšně vymýšlejí a prakticky využívají aktivizující přístupy ve výuce mladých lidí ve školním i mimoškolním prostředí, předkládají čtenářům své dosavadní zkušenosti, postřehy a rady. Jejich metody se ubírají do nepříliš probádaných končin, kde učitel ztrácí „patent“ na pravdu a stává se režisérem, který umožňuje mnohostrannou interakci mezi samotnými studenty formou řízených diskusí a simulačních her. Těžiště, jež stmeluje jednotlivé aktivity dohromady, je ekologická problematika. Velmi přínosné jsou metodiky aktivní diskuse, které určitě uvítají učitelé občanské, rodinné a ekologické výchovy, ale i dalších předmětů, kde se objevují kontroverzní témata, včetně dějepisu, literatury či geografie. Výhodou publikace pro přepracované učitele je i její „kuchařkový“ přístup. Publikace bude cennou pomůckou jak pro pedagogy volného času, vedoucí dětských kroužků i letních táborů a různých soustředění, tak pro učitele na druhém a třetím stupni a vysokoškolské pedagogy. Zejména pak pro ty, kteří se zajímají o vztah člověk – společnost – příroda a kteří mají přitom hravou a odvážnou duši.