Strategický marketing
Autoři
Více o knize
Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili; není tajemstvím, že boom marketingu, a strategického marketingu zvláště, úzce souvisí s internetovou revolucí 90. let minulého století a jeho vývoj je od té doby prakticky nepřetržitý. Publikaci napsal Tomáš Barčík, MBA, talentovaný lektor našich programů v uvedené oblasti, neboť se povahou a využitím strategického marketingu ve firemním prostředí dlouhodobě zabývá a svoji erudici prokazuje i na následujících stranách, které vřele doporučujeme nejen studentům profesních vzdělávacích programů DBA, MBA a LL.M. , ale i odborné veřejnosti a profesionálům v oblasti marketingové komunikace.
Vydání
Stav
- Jako nová42 Kč
- Dobrá39 Kč
- PoškozenáVyprodáno
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 39 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Strategický marketing (2013).