Grafický design. Typografie
Autoři
Více o knize
Typografie je tím, co dává textu vizuální podobu. Vhodným výběrem písma můžete u čtenáře dosáhnout neutrálního efektu, nebo vzbudit jeho emoce: navodit třeba umělecký, politický či filozofický dojem, nebo dokonce vyjádřit charakter člověka či organizace. Škála písem sahá od jednoduchých tvarů, vhodných pro rozsáhlejší texty, až po úchvatnější písma, která na sebe strhávají pozornost a používají se proto v titulcích a v reklamě. Kniha určená začínajícím studentům i zkušeným designérům, se noří do hloubi tajů typografie a na skutečných příkladech detailně představuje nejrůznější podoby jejího využití v oblasti kreativního designu. Upraveno pro české prostředí.
Vydání
Stav
- Jako nováVyprodáno
- Dobrá860 Kč
- PoškozenáVyprodáno
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 860 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Grafický design. Typografie (2010).