Knihobot
Přesně tuhle si přidáte do košíku

Sociologie pro ekonomy a manažery

Více o knize

Přepracované a aktualizované vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům a lektorům. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe.

Vydání

Skladem máme celkem knihy Sociologie pro ekonomy a manažery (2006).

Nákup knihy

Sociologie pro ekonomy a manažery, Ivan Nový, Alois Surynek

Jazyk
Rok vydání
2006,
Stav knihy
Dobrá
Cena
30 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu