Knihobot
Přesně tuhle si přidáte do košíku

Holistická marketingová koncepce

Více o knize

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.

Nákup knihy

Holistická marketingová koncepce, Tomáš Barčík

Jazyk
Rok vydání
2013
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Jako nová
Cena
54 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu