Parametry
Více o knize
Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.
Nákup knihy
Holistická marketingová koncepce, Tomáš Barčík
- Jazyk
- Rok vydání
- 2013
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 54 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Holistická marketingová koncepce
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Tomáš Barčík
- Vydavatel
- Ústav práva a právní vědy
- Rok vydání
- 2013
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8090524729
- ISBN13
- 9788090524729
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Marketing a PR
- Anotace
- Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.