Více o knize
Autor radí, jak prodávat služby a analyzuje klíčové faktory marketingu služeb (průzkum trhu, public relations, prezentační dovednosti, postavení firmy i služby na trhu, reklama a propagace, tvorba cen, vliv značky a jména společnosti, úspěšná komunikace a zásady udržení si zákazníků). Přináší odpovědi mimo jiné na tyto otázky: proč je chyba snažit se být nejlepší, jak nikdy nepojmenovat svou firmu, co si lidé myslí, když říkají, že poskytujete dobré služby, co by vám Picasso poradil k tvorbě cen, jak ušetřit půl milionu a jaký je nejrychlejší způsob zvýšení prodejní síly. Kniha se zakládá na pětadvacetiletých zkušenostech odborníků různých profesí a předává své moudrosti prostřednictvím často překvapivých příkladů.
Skladem máme celkem knihy Jak prodat neviditelné : průvodce moderním marketingem (1997).
Nákup knihy
Jak prodat neviditelné : průvodce moderním marketingem, Harry Beckwith, Vladimír Vitvar
- Jazyk
- Rok vydání
- 1997,
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 129 Kč
Doručení
Platební metody
Tady nám chybí tvá recenze.