Design loga. Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek
Autoři
Více o knize
Proč jsou některá loga o poznání úspěšnější než jiná? Co tvoří jejich nezaměnitelný punc? Které aspekty by měl grafik ve svém díle zohlednit, aby vystihl podstatu zadavatele a podtrhl jeho jedinečnost? Analýza klíčových prvků pečlivě vybraných log z celého světa doplněná odborným výkladem vám poskytne uspokojivé odpovědi na všechny tyto a podobné otázky. Získáte jak inspiraci, tak teoretické základy pro práci v oboru.
Vydání
2011, měkká
Stav
- Jako nováVyprodáno
- Dobrá407 Kč
- PoškozenáVyprodáno
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 407 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Design loga. Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek (2011).