Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Retail marketing

Autoři

Hodnocení knihy
4.0

Více o knize

Kniha, která je klíčovou oborovou monografií pro praxi retail marketingu i základní vysokoškolskou učebnicí, se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu - v obchodním podnikání. Vzhledem ke snaze obchodních firem udržet si zákazníky a získat nové se zaměřuje především na chování spotřebitele, tržní segmentaci, CRM a otázky budování značky. Podrobně jsou vysvětleny různé formy komunikačních technik z hlediska jejich uplatnění v retailingu, včetně nových trendů využití on-line komunikace. Publikace je doplněna řadou názorných praktických příkladů a ilustrací.

Parametry

ISBN
9788072612079
Nakladatelství
Management Press

Kategorie

Vydání

2009

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
101 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Retail marketing (2009).