Manažerská psychologie a sociologie
Autoři
Více o knize
Odborná publikace osvědčeného autorského týmu z pražské VŠE vymezuje postavení, funkci a uplatnění psychologie a sociologie při řízení organizací, a to na základě výsledků empirických výzkumů a sekundárních analýz autorů. Cílem publikace je obohatit psychologii a sociologii managementu o komplexní (odborné, metodické a realizační) přístupy k základním oblastem, s nimiž se manažeři obvykle ve své každodenní praxi setkávají (komunikace, konflikty a vyjednávání, pracovní týmy, postoje a hodnoty, problematika moci, organizační kultura apod.). Systémově pojaté příklady naznačují jak výsledky těchto výzkumů aplikovat nejen v manažerské a personální praxi, ale i v poradenské činnosti.
Vydání
Stav
- Jako nováVyprodáno
- Dobrá561 Kč
- Poškozená411 Kč
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 561 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Manažerská psychologie a sociologie (2012).