Parametry
Kategorie
Více o knize
Kniha přináší pohled na oblasti, bez kterých se úspěšná firemní komunikace v současném světě neobejde. Jednotlivé kapitoly jsou psány tak, aby v nich čtenáři našli dostatek návodných praktických příkladů. Kniha má dvě základní linie. Tou první je vztah mezi zákazníkem a značkou - produktovou i firemní. Je to vztah křehký a emocionální, který tkají celé týmy marketingových a komunikačních odborníků. Druhou linii tvoří firma jako živý organismus a její kontakty a vztahy, které rozvíjí se všemi svými rozmanitými zájmovými skupinami. Struktura knihy je pojata jako osvědčená a praktická skládačka. Na konci knihy jsou uvedeny tři případové studie s příklady uceleného komunikačního přístupu.
Skladem máme celkem knihy Strategie firemní komunikace (2008).
Nákup knihy
Strategie firemní komunikace, Iveta Horáková, Hana Škapová, Dita Stejskalová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2008
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 57 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Strategie firemní komunikace
- Jazyk
- česky
- Vydavatel
- Management Press
- Rok vydání
- 2008
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 807261178X
- ISBN13
- 9788072611782
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Kniha přináší pohled na oblasti, bez kterých se úspěšná firemní komunikace v současném světě neobejde. Jednotlivé kapitoly jsou psány tak, aby v nich čtenáři našli dostatek návodných praktických příkladů. Kniha má dvě základní linie. Tou první je vztah mezi zákazníkem a značkou - produktovou i firemní. Je to vztah křehký a emocionální, který tkají celé týmy marketingových a komunikačních odborníků. Druhou linii tvoří firma jako živý organismus a její kontakty a vztahy, které rozvíjí se všemi svými rozmanitými zájmovými skupinami. Struktura knihy je pojata jako osvědčená a praktická skládačka. Na konci knihy jsou uvedeny tři případové studie s příklady uceleného komunikačního přístupu.