Knihobot
Přesně tuhle si přidáte do košíku

Reklama na internetu

Parametry

Více o knize

Publikace navazuje na velmi úspěšnou knihu stejných autorů "Marketing na Internetu". Tentokrát popisují autoři podrobněji a více do hloubky problematiku on line reklamy, jejího plánování, vyhodnocování, měření dopadu a účinnosti, přehled pojmů, definic a nástrojů reklamního působení, zasvěcený výklad reklamních trendů v této oblasti. Kniha je určena především manažerům, mediálním plánovačům a nákupčím reklamy, provozovatelům on line služeb, mediálním pracovníkům, marketingovým manažerům a ředitelům. Podává přehled mediálních egentur působících v České republice pro reklamu na Internetu, stejně jako přehled nejdůležitějších pojmů, definic, metod měření apod. pro on line reklamu. Součástí knihy je rozsáhlá faktografická příloha a velké množství grafů, tabulek a ukázek www stránek.

Skladem máme celkem knihy Reklama na internetu (2002).

Nákup knihy

Reklama na internetu, Petr Stuchlík

Jazyk
Rok vydání
2002
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Dobrá
Cena
8 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu