Masová média
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům.
Nákup knihy
Masová média, Jan Jirák, Barbara Köpplová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2009
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 606 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Masová média
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jan Jirák, Barbara Köpplová
- Vydavatel
- Portál
- Rok vydání
- 2009
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8073674661
- ISBN13
- 9788073674663
- Kategorie
- Marketing a PR
- Hodnocení
- 4,15 z 5
- Anotace
- Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům.