Knihobot
Přesně tuhle si přidáte do košíku

Marketing jako šachová hra

Parametry

Více o knize

Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat svoje plány. Využívají všech taktických možností. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak i pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede vás na cestu k úspěchu a prosperitě. Připravte se na řadu překvapení!

Skladem máme celkem knihy Marketing jako šachová hra (2013).

Nákup knihy

Marketing jako šachová hra, Jaroslav Tručka

Jazyk
Rok vydání
2013
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Dobrá
Cena
54 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu