Přesně tuhle si přidáte do košíku
Parametry
Kategorie
Více o knize
Kniha nejvlivnější světové autority v oboru marketingu představuje praktickou syntézu akademičtějších studií a zkušeností s podnikatelskými aplikacemi na globálních trzích, jež autorovi poskytla jeho poradenská spolupráce se špičkovými světovými firmami, a nastiňuje nové příležitosti, jež pro marketing přinášejí zejména globalizace, hyperkonkurence a rozvoj pokročilých informačních a komunikačních technologií a médií, zejména internetu. Překlad z angličtiny Pavel Medek.... celý text
Skladem máme celkem knihy Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy (2000).
Nákup knihy
Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy, Philip Kotler, Pavel Medek
- Nesouvisející podpis / věnování
- Mechanické poškození
- Jazyk
- Rok vydání
- 2000
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná s přebalem),
- Stav knihy
- Poškozená
- Cena
- 145 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Philip Kotler, Pavel Medek
- Vydavatel
- Management Press
- Rok vydání
- 2000
- Vazba
- pevná s přebalem
- ISBN10
- 8072610104
- ISBN13
- 9788072610105
- Kategorie
- Marketing a PR
- Anotace
- Kniha nejvlivnější světové autority v oboru marketingu představuje praktickou syntézu akademičtějších studií a zkušeností s podnikatelskými aplikacemi na globálních trzích, jež autorovi poskytla jeho poradenská spolupráce se špičkovými světovými firmami, a nastiňuje nové příležitosti, jež pro marketing přinášejí zejména globalizace, hyperkonkurence a rozvoj pokročilých informačních a komunikačních technologií a médií, zejména internetu. Překlad z angličtiny Pavel Medek.... celý text