Knihobot

Hodnocení knihy

4,2(7)Ohodnotit

Více o knize

Pop-art, vzniklý v polovině padesátých let dvacátého století v Anglii a naplno rozvinutý ve Spojených státech šedesátých let nahrajuze všednost nádherou; předměty hromadné výroby nabývají stejné důležitosti jako individuální kusy; smazán je rozdíl mezi vysokou a lidovou kulturou. Pop-art svým vlastním vtipným způsobem oslavuje konzumní společnost a k jeho oblíbeným zdrojům patří média a reklama. Nadšení, jež vyvolal ve chvíli, kdy byla vystavena první díla, nikdy nezesláblo - a dnes je větší než kdykoli předtím.

Nákup knihy

Pop-art, Klaus Honnef, Uta Grosenick

Jazyk
Rok vydání
2005
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme e-mail.

Doručení

  •  

Platební metody

4,2
Velmi dobrá
7 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.