Knihobot

Jak psát reklamní text

Parametry

Kategorie

Kolekce
Manažer

Více o knize

Druhé, výrazně rozšířené a přepracované vydání. Čtivá a přitom velmi fundovaná knížka se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu. Autoři objasňují, co má dobrý reklamí text zachovávat a čeho se má vyvarovat. Radí, jak sestavit název firmy či produktu, jak vytvořit slogan, jak sestavit texty firemních brožur, tiskových zpráv a PR článků a jak textově připravit expozici na výstavě. Nově oproti prvnímu vydání se autoři věnují například důležitosti cílových skupin a umění získat si jejich náklonnost nebo vlastní technice tvůrčího psaní. Podrobněji rozebírají potřebné schopnosti autora-textaře nebo využití rytmu, rýmu a humoru v reklamním textu. Pojednání o tvorbě sloganů a reklamních textů většiny reklamních prostředků jsou rozšířená o nové příklady i teorii. Kniha obsahuje řadu příkladů a praktických cvičení.

Skladem máme celkem knihy Jak psát reklamní text (2006).

Nákup knihy

Jak psát reklamní text, Zdeněk Křížek, Ivan Crha

Jazyk
Rok vydání
2006
Stav knihy
Dobrá
Cena
76 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

2021 2022 2023

Navrhnout úpravu