Jak rozumět médiím. Extenze člověka
Autoři
Parametry
Více o knize
Marshall McLuhan (1911–1980) je jedním z nejvýznamnějších teoretiků masových médií a sociologů kultury a jeho dílo patří k základním pilířům společenských věd. Nejznámější kniha, eseje nazvané Understanding Media, byla sice napsána již v roce 1964 (česky Jak rozumět médiím vyšlo v roce 1991), přesto jsou však autorova východiska v uvedených oborech stále citována, ať už zastánci jeho teorií, či odpůrci. Některé jeho termíny zdomácněly i mezi laiky – pojem „globální vesnice“ či spojení „poselstvím je médium“ jsou s nástupem internetu a nových médií často připomínány.
Nákup knihy
Jak rozumět médiím. Extenze člověka, Marshall McLuhan, Miloš Calda, Jan Jirák
- Jazyk
- Rok vydání
- 2011
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Jak rozumět médiím. Extenze člověka
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Marshall McLuhan, Miloš Calda, Jan Jirák
- Vydavatel
- Mladá fronta
- Rok vydání
- 2011
- ISBN10
- 8020424091
- ISBN13
- 9788020424099
- Kolekce
- Strategie
- Kategorie
- Společenské vědy, Marketing a PR
- Hodnocení
- 4,35 z 5
- Anotace
- Marshall McLuhan (1911–1980) je jedním z nejvýznamnějších teoretiků masových médií a sociologů kultury a jeho dílo patří k základním pilířům společenských věd. Nejznámější kniha, eseje nazvané Understanding Media, byla sice napsána již v roce 1964 (česky Jak rozumět médiím vyšlo v roce 1991), přesto jsou však autorova východiska v uvedených oborech stále citována, ať už zastánci jeho teorií, či odpůrci. Některé jeho termíny zdomácněly i mezi laiky – pojem „globální vesnice“ či spojení „poselstvím je médium“ jsou s nástupem internetu a nových médií často připomínány.