Knihobot

Bez loga

Autoři

Více o knize

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.

Parametry

ISBN
9788072036714
Nakladatelství
Argo ; Dokořán

Kategorie

Jazyk

Vydání

2005, pevná s přebalem

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
546 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Bez loga (2005).