Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot
1/4

Moderní marketing

Autoři

Hodnocení knihy
5.0

Více o knize

Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, vychází zcela poprvé. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, přes strategický marketing, B2B marketing, společenskou zodpovědnost, etiku marketingu až po marketingový mix, který tvoří podstatu knihy. Publikaci doplňuje množství fotografií, obrázků a grafů.

Parametry

ISBN
9788024715452
Nakladatelství
Grada

Kategorie

Vydání

2007

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.