Ubavit se k smrti: Veřejná komunikace ve věku zábavy
Autoři
Více o knize
Autor – významný mediální teoretik – v knize vyjádřil svůj skeptický pohled na směr vývoje mediální sféry a především na roli televize jako média, které podle něj negativně ovlivnilo veškeré komunikační formy současné kultury a způsoby našeho poznávání světa. Kniha vychází již ve druhém vydání, doplněném o aktuální předmluvu překladatelky Ireny Reifové z Katedry mediálních studií FSV UK. Jedná se o základní studijní literaturu pro obory mediální studia a žurnalistika.
Vydání
Stav
- Jako nová779 Kč
- Dobrá740 Kč
- PoškozenáVyprodáno
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 740 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Ubavit se k smrti: Veřejná komunikace ve věku zábavy (2010).