Knihobot

Marketing : základy a principy

Autoři

Více o knize

Publikace je určena začínajícím marketingovým manažerům, kteří potřebují sezámit se základy marketingu. Studentů podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje, a pomocí otázek jim umožní zkontrolovat si, nakolik látku pochopili. Dozvíte se: - jaké známe základní marketingové pojmy, co označují - čím se zabývá makromarketing a čím mikromarketing - co je marketingové řízení a proč je v praxi důležité - jaké marketingové strategie existují a kdy je která vhodná - jak sestavit marketingový plán - jak provádět marketingový výzkum

Parametry

ISBN
9788025107904
Nakladatelství
Computer Press

Kategorie

Vydání

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
84 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Marketing : základy a principy (2005).