Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Média a společnost

Autoři

Více o knize

Média a specifický typ sociální komunikace, na níž se podílejí, stále významnějším způsobem ovlivňují podobu společenského, politického i kulturního života současných společností - včetně podílu na výkonu politické moci - i ekonomickou úspěšnost řady odvětví. Dva autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí základní uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci jako společenský proces a složky, které se na ní podílejí (média, publikum, společenský kontext). Oproti dosud vycházejícím překladovým publikacím jde o český pohled, beroucí v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí.

Parametry

ISBN
9788073672874
Nakladatelství
Portál

Kategorie

Vydání

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
298 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Média a společnost (2007).