Důvěra. Jediná věc, která dokáže změnit vše
Autoři
Parametry
Více o knize
Tato provokativní a v mnoha směrech převratná kniha rozvíjí klíčové myšlenky bestsellerů S. R. Coveyho "7 návyků skutečně efektivních lidí" a "8. návyk. Od efektivnosti k výjimečnosti". Stephen Covey, ml., v ní překonává zažité stereotypy a ukazuje, že důvěra není pouze ctnost, ale je měřitelným faktorem, který ovlivňuje výkonnost a výši vynaložených nákladů. Důvěra a rychlost, s níž ji dokážeme vytvořit, jsou stavebními kameny fungování firmy a jedním z nejvýznamnějších faktorů jejího úspěchu. Kde se naopak důvěry nedostává, vzniká potřeba nadměrné kontroly, skrytých agend, politikaření či jiných neetických praktik. Autor analyzuje proces vytváření důvěry na všech organizačních úrovních i s obchodními partnery a poskytuje návod, jak důvěru vzbudit, udržet si ji a dále prohlubovat.
Skladem máme celkem knihy Důvěra. Jediná věc, která dokáže změnit vše (2009).
Nákup knihy
Důvěra. Jediná věc, která dokáže změnit vše, Stephen M. R. Covey, Rebecca R. Merrill
- Jazyk
- Rok vydání
- 2009
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 707 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Důvěra. Jediná věc, která dokáže změnit vše
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Stephen M. R. Covey, Rebecca R. Merrill
- Vydavatel
- Management Press
- Rok vydání
- 2009
- ISBN10
- 8072611763
- ISBN13
- 9788072611768
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Motivace a seberozvoj
- Hodnocení
- 4,05 z 5
- Anotace
- Tato provokativní a v mnoha směrech převratná kniha rozvíjí klíčové myšlenky bestsellerů S. R. Coveyho "7 návyků skutečně efektivních lidí" a "8. návyk. Od efektivnosti k výjimečnosti". Stephen Covey, ml., v ní překonává zažité stereotypy a ukazuje, že důvěra není pouze ctnost, ale je měřitelným faktorem, který ovlivňuje výkonnost a výši vynaložených nákladů. Důvěra a rychlost, s níž ji dokážeme vytvořit, jsou stavebními kameny fungování firmy a jedním z nejvýznamnějších faktorů jejího úspěchu. Kde se naopak důvěry nedostává, vzniká potřeba nadměrné kontroly, skrytých agend, politikaření či jiných neetických praktik. Autor analyzuje proces vytváření důvěry na všech organizačních úrovních i s obchodními partnery a poskytuje návod, jak důvěru vzbudit, udržet si ji a dále prohlubovat.