Budoucnost konkurence: Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem
Autoři
Více o knize
Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako takových, které mu firmy jednostranně a v nepřeberném množství vnucují. Uspět a napříště si zajistit ziskový růst a vlastní podíl na budoucnosti budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví zákazníci mohou podle svých potřeb a preferencí zapojovat do spoluvytváření hodnoty. Překlad z angličtiny Irena Grusová. Vyšlo v prestižní "Knihovně světového managementu".
Vydání
Stav
- Jako nováVyprodáno
- Dobrá45 Kč
- Poškozená40 Kč
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 45 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Budoucnost konkurence: Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem (2005).