Marketing a management: Pro střední a vyšší hotelové školy
Autoři
Více o knize
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
Vydání
Stav
- Jako nováVyprodáno
- Dobrá123 Kč
- Poškozená43 Kč
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 123 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Marketing a management: Pro střední a vyšší hotelové školy (2009).