Marketing a management: Pro střední a vyšší hotelové školy
Autoři
Parametry
Více o knize
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
Skladem máme celkem knihy Marketing a management: Pro střední a vyšší hotelové školy (2009).
Nákup knihy
Marketing a management: Pro střední a vyšší hotelové školy, Jaroslava Kynclová, Eva Karásková
- Jazyk
- Rok vydání
- 2009
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 109 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketing a management: Pro střední a vyšší hotelové školy
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jaroslava Kynclová, Eva Karásková
- Vydavatel
- Fortuna
- Rok vydání
- 2009
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8073730618
- ISBN13
- 9788073730611
- Kategorie
- Středoškolské učebnice, Skripta a vysokoškolské učebnice, Marketing a PR, Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.