Knihobot
Přesně tuhle si přidáte do košíku

Marketing a management: Pro střední a vyšší hotelové školy

Více o knize

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.

Nákup knihy

Marketing a management: Pro střední a vyšší hotelové školy, Jaroslava Kynclová, Eva Karásková

  • Stopy po navlhnutí / polití
Jazyk
Rok vydání
2009
product-detail.submit-box.info.binding
(pevná),
Stav knihy
Poškozená
Cena
82 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu