Moderní teorie firmy
Autoři
Více o knize
Hlavním tématem knihy je teorie firmy jako taková - od vývoje teorie firmy přes její cíle, strategie i taktiku až třeba po finanční analýzu a strategii firmy v moderních tržních strukturách i v řízení kvality. Především kapitoly věnované nákladové analýze, strategii růstu tržeb a využití bodu zvratu a jeho modifikací vycházejí z teorie firmy a propojují její poznatkové zázemí s managementem, manažerskou ekonomikou a marketingem. Zajímavé informace podává rovněž část věnující se image firmy. Kniha je vhodná jako učební text studentů vysokých škol s ekonomickým zaměřením a bude přínosná i pro ty manažery, kteří chtějí obohatit své znalosti nejen o jednoduché návody k řešení manažerských problémů, ale i o poznání hlubší povahy.
Parametry
- ISBN
- 9788071699545
Kategorie
Vydání
Stav
- Jako nováVyprodáno
- Dobrá69 Kč
- PoškozenáVyprodáno
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 69 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Moderní teorie firmy (2000).