Vybrané problémy vzdělávací politiky
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Držíte v ruce publikaci, která je součástí trilogie učebních textů o vzdělávací politice. Vedle první části trilogie "Teorie a nástroje vzdělávací politiky" a druhé "Vzdělávací politika České republiky v globálním kontextu" umožňuje tato třetí část hlubší vhled do vybraných problémů vzdělávací politiky. Koncept kapitálu, ať už lidského, sociálního či kulturního je stále významnějším teoretickým rámcem analýz vzdělávacích politik. Celoživotní učení je novým vzdělávacím paradigmatem naší doby. Publikace seznamuje se světovými trendy vývoje vzdělávání všeobecného, odborného, multikulturního i speciálního. Závěrečnou část této publikace tvoří různé aspekty řízení vzdělávání. Najdeme zde kapitoly věnované strategickému řízení na úrovni celé vzdělávací soustavy, vysokých škol i řízení jednotlivé školy či analýze výsledků vzdělávání a to jak z ekonomického, tak kvalitativního hlediska.
Nákup knihy
Vybrané problémy vzdělávací politiky, Arnošt Veselý, Jaroslav Kalous
- Jazyk
- Rok vydání
- 2006
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Vybrané problémy vzdělávací politiky
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Arnošt Veselý, Jaroslav Kalous
- Vydavatel
- Karolinum
- Rok vydání
- 2006
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8024612623
- ISBN13
- 9788024612621
- Kategorie
- Pedagogika
- Anotace
- Držíte v ruce publikaci, která je součástí trilogie učebních textů o vzdělávací politice. Vedle první části trilogie "Teorie a nástroje vzdělávací politiky" a druhé "Vzdělávací politika České republiky v globálním kontextu" umožňuje tato třetí část hlubší vhled do vybraných problémů vzdělávací politiky. Koncept kapitálu, ať už lidského, sociálního či kulturního je stále významnějším teoretickým rámcem analýz vzdělávacích politik. Celoživotní učení je novým vzdělávacím paradigmatem naší doby. Publikace seznamuje se světovými trendy vývoje vzdělávání všeobecného, odborného, multikulturního i speciálního. Závěrečnou část této publikace tvoří různé aspekty řízení vzdělávání. Najdeme zde kapitoly věnované strategickému řízení na úrovni celé vzdělávací soustavy, vysokých škol i řízení jednotlivé školy či analýze výsledků vzdělávání a to jak z ekonomického, tak kvalitativního hlediska.