Knihobot

Marketing v pojišťovnictví

Více o knize

Kniha je rozdělena do dvou na sebe navazujících částí. První část je věnována obecnému úvodu do marketingu. Druhá a stěžejní část se zabývá základy marketingu v pojišťovnictví. Bez újmy na obecnosti je problematika vysvětlována se zaměřením na oblast pojištění osob, která obecně souvisí s finančním plánováním jednotlivců a rodin a má proto některé společné prvky s marketingem ve finančním sektoru. Kniha je doplněna o dva příklady z praxe. Obsahuje také přílohu s výkladovým slovníčkem základních pojmů v pojišťovnictví včetně anglické terminologie. Publikace je vhodná pro pracovníky v pojišťovnictví, marketingové pracovníky ve finančním sektoru a pro studenty jako doplňková literatura

Skladem máme celkem knihy Marketing v pojišťovnictví (2006).

Nákup knihy

Marketing v pojišťovnictví, Aleš Zuzaňák

Jazyk
Rok vydání
2006
Stav knihy
Jako nová
Cena
49 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

2021 2022 2023

Navrhnout úpravu