Marketing v pojišťovnictví
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Kniha je rozdělena do dvou na sebe navazujících částí. První část je věnována obecnému úvodu do marketingu. Druhá a stěžejní část se zabývá základy marketingu v pojišťovnictví. Bez újmy na obecnosti je problematika vysvětlována se zaměřením na oblast pojištění osob, která obecně souvisí s finančním plánováním jednotlivců a rodin a má proto některé společné prvky s marketingem ve finančním sektoru. Kniha je doplněna o dva příklady z praxe. Obsahuje také přílohu s výkladovým slovníčkem základních pojmů v pojišťovnictví včetně anglické terminologie. Publikace je vhodná pro pracovníky v pojišťovnictví, marketingové pracovníky ve finančním sektoru a pro studenty jako doplňková literatura
Skladem máme celkem knihy Marketing v pojišťovnictví (2006).
Nákup knihy
Marketing v pojišťovnictví, Aleš Zuzaňák
- Jazyk
- Rok vydání
- 2006
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 49 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketing v pojišťovnictví
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Aleš Zuzaňák
- Vydavatel
- Linde
- Rok vydání
- 2006
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 807201627x
- ISBN13
- 9788072016273
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Učebnice
- Anotace
- Kniha je rozdělena do dvou na sebe navazujících částí. První část je věnována obecnému úvodu do marketingu. Druhá a stěžejní část se zabývá základy marketingu v pojišťovnictví. Bez újmy na obecnosti je problematika vysvětlována se zaměřením na oblast pojištění osob, která obecně souvisí s finančním plánováním jednotlivců a rodin a má proto některé společné prvky s marketingem ve finančním sektoru. Kniha je doplněna o dva příklady z praxe. Obsahuje také přílohu s výkladovým slovníčkem základních pojmů v pojišťovnictví včetně anglické terminologie. Publikace je vhodná pro pracovníky v pojišťovnictví, marketingové pracovníky ve finančním sektoru a pro studenty jako doplňková literatura