Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme

Autoři

Hodnocení knihy
4.0

Více o knize

Než můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. Richard Shotton se ve své knize věnuje tomu, jak typicky rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů. Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná - neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, naopak se snaží být srozumitelná pro každého.

Parametry

ISBN
9788076425484
Nakladatelství
Dobrovský s.r.o.

Kategorie

Vydání

2020

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
197 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023