Více o knize
Kniha vznikla v rámci projektu Dějepis v 21. století: multimediální aplikace pro dějepisnou výuku, který byl realizován s podporou Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky, evropských strukturálních fondů a státního rozpočtu ČR. Publikace se zaměřuje na filmové obrazy minulosti a jejich význam pro historickou kulturu. Problematiku nahlíží z perspektivy didaktiky dějepisu a promýšlí možnosti využití filmu jako nástroje vzdělávání. Práce vychází ze zahraničních konceptů didaktiky dějepisu, které aplikuje na české prostředí. V části Teorie shrnuje klíčové pojmy a postupy, které souvisí s užitím filmového média k vzdělávacím cílům. V navazující části obecnou problematiku ilustruje na případových studiích, které didaktické koncepty spojují s konkrétním filmovým materiálem.
Skladem máme celkem knihy Dějiny ve filmu: Film ve výuce dějepisu (2014).
Nákup knihy
Dějiny ve filmu: Film ve výuce dějepisu, Kamil Činátl, Jaroslav Pinkas
- Jazyk
- Rok vydání
- 2014,
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 146 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Dějiny ve filmu: Film ve výuce dějepisu
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Kamil Činátl, Jaroslav Pinkas
- Vydavatel
- Ústav pro studium totalitních režimů
- Vydavatel
- 2014
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 808791211x
- ISBN13
- 9788087912119
- Kategorie
- Česká / Slovenská historie, Film, Ostatní historie
- Hodnocení
- 4,65 z 5
- Anotace
- Kniha vznikla v rámci projektu Dějepis v 21. století: multimediální aplikace pro dějepisnou výuku, který byl realizován s podporou Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky, evropských strukturálních fondů a státního rozpočtu ČR. Publikace se zaměřuje na filmové obrazy minulosti a jejich význam pro historickou kulturu. Problematiku nahlíží z perspektivy didaktiky dějepisu a promýšlí možnosti využití filmu jako nástroje vzdělávání. Práce vychází ze zahraničních konceptů didaktiky dějepisu, které aplikuje na české prostředí. V části Teorie shrnuje klíčové pojmy a postupy, které souvisí s užitím filmového média k vzdělávacím cílům. V navazující části obecnou problematiku ilustruje na případových studiích, které didaktické koncepty spojují s konkrétním filmovým materiálem.