Jak z dobré firmy udělat skvělou
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
PŘEKLAD BESTSELLERU GOOD TO GREAT! Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Prozkoumali hory dat týkající se společností, jejich postupů a výsledků a stanovili klíčové faktory úspěšnosti - proč některé firmy udělají velký skok vpřed, a jiné nikoliv. Výsledky překvapí mnoho čtenářů a osvětlí prakticky každou oblast manažerské strategie a praxe. Dozvíte se, jaký typ vůdcovství je nutný k dosažení výjimečnosti, že ideální je kombinace firemní kultury založené na disciplíně a zároveň na podpoře podnikatelského ducha, že velký vliv má správný pohled firmy na roli technologií nebo že ty firmy, které zavádějí radikální změny a restrukturalizace, se téměř nikdy nestanou skvělými.
Skladem máme celkem knihy Jak z dobré firmy udělat skvělou (2008).
Nákup knihy
Jak z dobré firmy udělat skvělou, Jim Collins
- Jazyk
- Rok vydání
- 2008
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 339 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Jak z dobré firmy udělat skvělou
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jim Collins
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 2008
- ISBN10
- 8024725452
- ISBN13
- 9788024725451
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Hodnocení
- 4,25 z 5
- Anotace
- PŘEKLAD BESTSELLERU GOOD TO GREAT! Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Prozkoumali hory dat týkající se společností, jejich postupů a výsledků a stanovili klíčové faktory úspěšnosti - proč některé firmy udělají velký skok vpřed, a jiné nikoliv. Výsledky překvapí mnoho čtenářů a osvětlí prakticky každou oblast manažerské strategie a praxe. Dozvíte se, jaký typ vůdcovství je nutný k dosažení výjimečnosti, že ideální je kombinace firemní kultury založené na disciplíně a zároveň na podpoře podnikatelského ducha, že velký vliv má správný pohled firmy na roli technologií nebo že ty firmy, které zavádějí radikální změny a restrukturalizace, se téměř nikdy nestanou skvělými.