Počítání soba Boba 1.díl
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
1. díl se vymyká běžným příručkám, které jsou u nás na trhu a zabývají se přípravou na matematiku a především matematickým myšlením. Její zvláštní přínos je v tom, že autorka nenahlíží na matematické dovednosti pouze jako na schopnost počítat, ale zaměřuje se na porozumění matematickým operacím v širokém smyslu toho slova. Dostává se tak i k nám to, co se v některých zahraničních odborných kruzích předpokládá, že rozvoj kognitivních, poznávacích funkcí je předpokladem pro to, abychom předcházeli u žáků obtížím v matematice. Mnohé z těchto dětí se utíkají k bezmyšlenkovitému učení memorováním a pouze reprodukováním toho, co se jim řeklo. Dokonce někteří učitelé se domnívají, že pamětní učení početních příkladů, nejen ve sčítání, ale dokonce i v násobilce, je nejlepší metodou výuky matematiky.
Skladem máme celkem knihy Počítání soba Boba 1.díl (2006).
Nákup knihy
Počítání soba Boba 1.díl, Jiřina Bednářová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2006
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 106 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Počítání soba Boba 1.díl
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jiřina Bednářová
- Vydavatel
- Computer Press (CP Books)
- Rok vydání
- 2006
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8025113124
- ISBN13
- 9788025113127
- Kategorie
- Matematika
- Hodnocení
- 4,35 z 5
- Anotace
- 1. díl se vymyká běžným příručkám, které jsou u nás na trhu a zabývají se přípravou na matematiku a především matematickým myšlením. Její zvláštní přínos je v tom, že autorka nenahlíží na matematické dovednosti pouze jako na schopnost počítat, ale zaměřuje se na porozumění matematickým operacím v širokém smyslu toho slova. Dostává se tak i k nám to, co se v některých zahraničních odborných kruzích předpokládá, že rozvoj kognitivních, poznávacích funkcí je předpokladem pro to, abychom předcházeli u žáků obtížím v matematice. Mnohé z těchto dětí se utíkají k bezmyšlenkovitému učení memorováním a pouze reprodukováním toho, co se jim řeklo. Dokonce někteří učitelé se domnívají, že pamětní učení početních příkladů, nejen ve sčítání, ale dokonce i v násobilce, je nejlepší metodou výuky matematiky.