Parametry
Kategorie
Více o knize
Jak zábavné je informovat: Infotainment čili infozábava v teorii, praxi a českém kontextu. „Jedno mužstvo tvrdě bránilo, aby si vymohlo prodloužení. Druhé cítilo naději na rychlé vítězství a bylo v útoku.“ Popis sportovního utkání? Nikoliv. Takto noviny psaly v roce 2008 o prezidentské volbě. Je to špatně, protože chtějí být příliš zábavné? Nebo dobře, protože tak zpřítomňují čtenáři složité politické postupy? Publikace shrnuje teoretické uvažování o pronikání zábavy do zpravodajství a předkládá odpovídající koncept infotainmentu (infozábavy), skrze který je užitečné jednotlivé infozábavní jevy analyzovat. Přináší také nový pohled na to, jak k šíření infozábavy do médií přistupovat. Teoretické rozpracování pojmu infozábavy je přínosné především pro zájemce o studium médií a komunikace. Studentům sociálních věd může kniha posloužit jako užitečný přehled možností výzkumu mediálních obsahů, nejširší veřejnosti je určeno vřazení fenoménu do specifického českého kontextu.
Nákup knihy
Jak zábavné je informovat : infotainment čili infozábava v teorii, praxi a českém kontextu, David Klimeš
- Jazyk
- Rok vydání
- 2015
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Jak zábavné je informovat : infotainment čili infozábava v teorii, praxi a českém kontextu
- Jazyk
- česky
- Autoři
- David Klimeš
- Rok vydání
- 2015
- ISBN10
- 8024629739
- ISBN13
- 9788024629735
- Kategorie
- Publicistika, Společenské vědy
- Anotace
- Jak zábavné je informovat: Infotainment čili infozábava v teorii, praxi a českém kontextu. „Jedno mužstvo tvrdě bránilo, aby si vymohlo prodloužení. Druhé cítilo naději na rychlé vítězství a bylo v útoku.“ Popis sportovního utkání? Nikoliv. Takto noviny psaly v roce 2008 o prezidentské volbě. Je to špatně, protože chtějí být příliš zábavné? Nebo dobře, protože tak zpřítomňují čtenáři složité politické postupy? Publikace shrnuje teoretické uvažování o pronikání zábavy do zpravodajství a předkládá odpovídající koncept infotainmentu (infozábavy), skrze který je užitečné jednotlivé infozábavní jevy analyzovat. Přináší také nový pohled na to, jak k šíření infozábavy do médií přistupovat. Teoretické rozpracování pojmu infozábavy je přínosné především pro zájemce o studium médií a komunikace. Studentům sociálních věd může kniha posloužit jako užitečný přehled možností výzkumu mediálních obsahů, nejširší veřejnosti je určeno vřazení fenoménu do specifického českého kontextu.