Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby. Představuje celou řadu výrazných kulturních osobností (např. bratry Čapkovy, E. Basse, K. Poláčka, F. Peroutku či B. Fučíka), které formovaly kulturní a mnohdy i politické dění za první republiky. Text je doplněn bohatým obrazovým materiálem, přibližujícím nejen tyto osobnosti, ale i titulní strany nejfrekventovanějších novin a časopisů.
Skladem máme celkem knihy Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami (2017).
Nákup knihy
Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami, Barbora Osvaldová, Jana Čeňková
- Jazyk
- Rok vydání
- 2017
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 85 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Barbora Osvaldová, Jana Čeňková
- Vydavatel
- Academia
- Rok vydání
- 2017
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8020027548
- ISBN13
- 9788020027542
- Kategorie
- Reportážní literatura, O literatuře
- Anotace
- Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby. Představuje celou řadu výrazných kulturních osobností (např. bratry Čapkovy, E. Basse, K. Poláčka, F. Peroutku či B. Fučíka), které formovaly kulturní a mnohdy i politické dění za první republiky. Text je doplněn bohatým obrazovým materiálem, přibližujícím nejen tyto osobnosti, ale i titulní strany nejfrekventovanějších novin a časopisů.