Přesně tuhle si přidáte do košíku
Parametry
Kategorie
Více o knize
Trhy se pod vlivem internetu, globalizace a hyperkonkurence zásadně mění, a mění se tak i přístupy k podnikání. Změnit se musí samozřejmě také marketing, neboť je jisté, že ne vždy dokáže držet krok s tržními změnami, říká světoznámý marketingový poradce Philip Kotler a jeho spoluautoři Dipak C. Jain a Suvit Maesincee. V dnešním světě, v němž vzácností jsou zákazníci, a nikoli produkty, je třeba klasické marketingové koncepce znovu promyslet, nově vymezit a rozšířit tak, aby odrážely tuto novou skutečnost.
Nákup knihy
Marketing v pohybu, Philip Kotler
- Jazyk
- Rok vydání
- 2007
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 208 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketing v pohybu
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Philip Kotler
- Vydavatel
- Management Press
- Rok vydání
- 2007
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8072611615
- ISBN13
- 9788072611614
- Kategorie
- Světová próza, Podnikání a ekonomie
- První vydání
- 2002
- Původní název
- Marketing moves
- Anotace
- Trhy se pod vlivem internetu, globalizace a hyperkonkurence zásadně mění, a mění se tak i přístupy k podnikání. Změnit se musí samozřejmě také marketing, neboť je jisté, že ne vždy dokáže držet krok s tržními změnami, říká světoznámý marketingový poradce Philip Kotler a jeho spoluautoři Dipak C. Jain a Suvit Maesincee. V dnešním světě, v němž vzácností jsou zákazníci, a nikoli produkty, je třeba klasické marketingové koncepce znovu promyslet, nově vymezit a rozšířit tak, aby odrážely tuto novou skutečnost.