Knihobot
Přesně tuhle si přidáte do košíku

Kreativita v reklamě

Parametry

Hodnocení knihy
4.0

Kategorie

Více o knize

Kniha se zabývá tvůrčím procesem při tvorbě reklamy a dalších forem propagace. Blíže si všímá předpokladů tvůrců reklam, zejména však tím, jak je možno kreativitu podpořit. Hledá odpověď na otázku, co je potřeba k tomu, aby člověk dokázal vytvořit nápaditou a přitom účinnou reklamu. V knize autor shrnuje své mnohaleté zkušenosti s tvorbou reklam. Poučení v ní najdou jak studenti, tak i samotní reklamní tvůrci.

Skladem máme celkem knihy Kreativita v reklamě (2014).

Nákup knihy

Kreativita v reklamě, Pavel Horňák

Jazyk
Rok vydání
2014,
Stav knihy
Dobrá
Cena
172 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu