Přesně tuhle si přidáte do košíku
Parametry
Kategorie
Více o knize
All the accessibility, theoretical rigour and managerial relevance of the global best-seller Marketing Management plus European structure, European examples, the work of European academics and bespoke online resources.
Nákup knihy
Marketing Management, Philip Kotler
- Jazyk
- Rok vydání
- 1994
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 72 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketing Management
- Jazyk
- anglicky
- Autoři
- Philip Kotler
- Vydavatel
- Prentice Hall
- Rok vydání
- 1994
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 0130980056
- ISBN13
- 9780130980052
- Kategorie
- Marketing a PR
- Anotace
- All the accessibility, theoretical rigour and managerial relevance of the global best-seller Marketing Management plus European structure, European examples, the work of European academics and bespoke online resources.