Knihobot

Marketing - cesta k trhu

Více o knize

Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 50 tis. kusů této publikace. V novém vydání, které navazuje na původní publikaci, byl autorem obsah ve značné míře inovován a doplněn o nové poznatky z oblasti marketingové teorie a praxe. Zájemcům o tuto knihu je předkládán kvalitní počáteční vstup do světa marketingu. Jedná se o vhodnou učebnici pro studenty, kteří chtějí marketing studovat na vyšší úrovni a pro odborníky, kteří potřebují pro svou práci kvalitní teoretické základy ve stále se měnícím ekonomickém prostředí. Přehledná, jasná, s řadou praktických řešení. Neocenitelná nejen pro výuku základů marketingu, ale i pro praxi a širokou odbornou veřejnost.

Skladem máme celkem knihy Marketing - cesta k trhu (2005).

Nákup knihy

Marketing - cesta k trhu, Jaroslav Světlík

  • Mechanické poškození
Jazyk
Rok vydání
2005
product-detail.submit-box.info.binding
(pevná)
Zrovna tuhle už nemáme.
Ukázat podobný kousek

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu