Marketing. Cesta k trhu
Autoři
Více o knize
Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 50 tis. kusů této publikace. V novém vydání, které navazuje na původní publikaci, byl autorem obsah ve značné míře inovován a doplněn o nové poznatky z oblasti marketingové teorie a praxe. Zájemcům o tuto knihu je předkládán kvalitní počáteční vstup do světa marketingu. Jedná se o vhodnou učebnici pro studenty, kteří chtějí marketing studovat na vyšší úrovni a pro odborníky, kteří potřebují pro svou práci kvalitní teoretické základy ve stále se měnícím ekonomickém prostředí. Přehledná, jasná, s řadou praktických řešení. Neocenitelná nejen pro výuku základů marketingu, ale i pro praxi a širokou odbornou veřejnost.
Vydání
Stav
- Jako nováVyprodáno
- Dobrá17 Kč
- Poškozená12 Kč
Nákup knihy
- Vyřazeno z knihovny
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 12 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Marketing. Cesta k trhu (1994).