Socialistická základní škola pohledem pamětníků
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Jak se učilo na základních školách v období normalizace? Nabízíme unikátní soubor vzpomínek učitelů pamětníků, tedy přímých aktérů školního i mimoškolního života. Jejich životní příběhy jsou doplněny o zajímavé tištěné dokumenty. Naše publikace může být učebním zdrojem k soudobým dějinám, zvláště dějinám školství a učitelské profese. Pro mnohé čtenáře může také představovat zdroj poučení či podnět k zamyšlení. Kniha je určena zejména: • historikům (školství a pedagogiky); • učitelům vysokých škol; • odborníkům na vzdělávání i výzkumníkům, kteří se zabývají základním školstvím a dobou transformace českého školství v 90. letech minulého století; • studentům všech učitelských oborů (i studentům sociální pedagogiky a sociálního poradenství); • studentům andragogiky, pedagogiky, psychologie, sociologie i dalších oborů, kteří se chystají využít metodu orální historie v rámci svých seminárních nebo závěrečných prací; • těm, kteří se chtějí dozvědět o školství ve druhé polovině 20. století pohledem pamětníků; • učitelům středních i základních škol, kteří v ní mohou najít inspiraci pro výuku dějin 20. století.
Nákup knihy
Socialistická základní škola pohledem pamětníků, Jiří Zounek, Dana Knotová, Michal Šimáně
- Jazyk
- Rok vydání
- 2017
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Socialistická základní škola pohledem pamětníků
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jiří Zounek, Dana Knotová, Michal Šimáně
- Vydavatel
- Wolters Kluwer (ČR)
- Rok vydání
- 2017
- ISBN10
- 8075524942
- ISBN13
- 9788075524942
- Kategorie
- Dějiny / Historie, Pedagogika
- Anotace
- Jak se učilo na základních školách v období normalizace? Nabízíme unikátní soubor vzpomínek učitelů pamětníků, tedy přímých aktérů školního i mimoškolního života. Jejich životní příběhy jsou doplněny o zajímavé tištěné dokumenty. Naše publikace může být učebním zdrojem k soudobým dějinám, zvláště dějinám školství a učitelské profese. Pro mnohé čtenáře může také představovat zdroj poučení či podnět k zamyšlení. Kniha je určena zejména: • historikům (školství a pedagogiky); • učitelům vysokých škol; • odborníkům na vzdělávání i výzkumníkům, kteří se zabývají základním školstvím a dobou transformace českého školství v 90. letech minulého století; • studentům všech učitelských oborů (i studentům sociální pedagogiky a sociálního poradenství); • studentům andragogiky, pedagogiky, psychologie, sociologie i dalších oborů, kteří se chystají využít metodu orální historie v rámci svých seminárních nebo závěrečných prací; • těm, kteří se chtějí dozvědět o školství ve druhé polovině 20. století pohledem pamětníků; • učitelům středních i základních škol, kteří v ní mohou najít inspiraci pro výuku dějin 20. století.