Knihu momentálně nemáme skladem![](/images/blank-book/blank-book.1920.jpg)
![](/images/blank-book/blank-book.1920.jpg)
Guerrilla Marketing Volume 1: Advertising and Marketing Definitions, Ideas, Tactics, Examples, and Campaigns to Inspire Your Bus
Autoři
Parametry
Kategorie
Nákup knihy
Guerrilla Marketing Volume 1: Advertising and Marketing Definitions, Ideas, Tactics, Examples, and Campaigns to Inspire Your Bus, Jay Conrad Levinson
- Jazyk
- Rok vydání
- 2022
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká)
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Guerrilla Marketing Volume 1: Advertising and Marketing Definitions, Ideas, Tactics, Examples, and Campaigns to Inspire Your Bus
- Jazyk
- anglicky
- Autoři
- Jay Conrad Levinson
- Vydavatel
- MORGAN JAMES PUB
- Rok vydání
- 2022
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 163195623X
- ISBN13
- 9781631956232
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie